פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 19.04.2024
ג'נרל אלקטריק תתחזק את תחנת הכוח אלון תבור
18/01/2020 20:08

במסגרת ההסכם, ג'נרל אלקטריק תספק חלקים, חלפים ופתרונות תחזוקה לתחנה, שתחובר למערכת הניהול והבקרה הגלובלית של החברה ■ יום-טוב סמיה, מנהל פעילות הגז הטבעי של GE בישראל: "החברה שמה לה ליעד למכור מחצית מהטורבינות החדשות שיידרשו במשק"

 ג'נרל אלקטריק מרחיבה את פעילותה בישראל: באחרונה חתמה החברה על הסכם תחזוקה ל-15 שנה עם קבוצת MRC, שזכתה במכרז חברת החשמל למכירת תחנת הכח אלון תבור. סכום העסקה מוערך בכ-60 מיליון דולר.

 
במסגרת ההסכם תספק GE  חלקים, חלפים ופתרונות תחזוקה לאלון תבור. התחנה תחובר למערכת הניהול והבקרה הגלובלית של החברה, שנמצאת באטלנטה שבארה"ב ומספקת תמיכה ותחזוקה. מערכת הניהול הגלובלית תוכל לזהות פעילות חריגה בתחנה, להתריע על כך ולייעץ כיצד לתקן את הבעיה. בהסכם קיימת אופציה לחבילת שידרוג, שתאפשר להגדיל את הספק הייצור.
כחלק מהגברת פעילות GE בישראל, מונה לפני חצי שנה האלוף במיל' יום-טוב סמיה לתפקיד מנהל הפעילות של GE ישראל בתחום אנרגיה מבוססת גז טבעי, לצד נסים זווילי, שמנהל את תחום האנרגיות המתחדשות בחברה.
סמיה אמר ל-TheMarker כי GE שמה לה ליעד למכור מחצית מהטורבינות החדשות שיידרשו במשק בשנים הקרובות ולקבל מחצית מהסכמי שירות הלקוחות לטווח ארוך. בשנים הקרובות צפויות עסקות גדולות במשק, לרבות מכירת ארבע תחנות כוח נוספות של חברת החשמל במסגרת הרפורמה בחשמל והסבת תחנות פחמיות לגז טבעי.
 
דה מרקר | אורה קורן וישראל פישר | 15.1.20

מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy