פרסם אצלנו
צור קשר
יום חמישי 28.03.2024
מלאים באנרגיה
10/02/2021 13:46

השקעה באנרגיות ירוקות ומתחדשות, יחד עם הצעידה העתידית לכיוון ביזור השימוש במקורות אנרגיה 'הגיעו בזמן' לחברת הקלינטק 'ברנמילר אנרג'י' העוסקת באנרגיה מתחדשת ובפיתוח מוצרים טכנולוגיים לאגירת חום.

"אנחנו מספקים ללקוחות אנרגיה תרמית רציפה, ירוקה וזולה לפי הצרכים שלהם וממקורות מתחדשים. עברנו מפרויקטים ארוכי טווח למוצרים ספציפיים המותאמים לצרכי הלקוח וזה מה שמוביל אותנו להצלחה עסקית" מסביר ניר ברנמילר, המשמש יחד עם אחיו דורון כמשנה למנכ"ל, "בסוף השימוש באנרגיה מתחדשת הוא יותר זול ויותר ירוק. אנחנו חוסכים הרבה כסף ללקוחות שלנו" מוסיף דורון.

אחת המגמות הבולטות כיום בעולם האנרגיה הוא הביזור של מקורות האנרגיה ואיתור מקורות אנרגיה חלופיים היכולים לחסוך כסף לצרכנים. המגמה הזאת מתרחשת בכל רחבי העולם, וגם בישראל, וזאת כתוצאה ממדיניות אשר מובילה רשות החשמל המעודדת ייצור מבוזר של חשמל גם בארץ. לדברי האחים ברנמילר, המגמה הכלל עולמית הזאת היא חלק מתהליך הטומן בתוכו שינוי משמעותי בהרגלי צריכת האנרגיה, "יש שינוי דרמטי בעולם מבחינת צריכת האנרגיה, ייצור האנרגיה משתנה מכזה שנשלח ממקום מרכזי אחד לצרכנים רבים, למצב שבו הייצור הופך למבוזר ומותאם. גם בצריכת האנרגיה הירוקה יש שינויים, הספקים והצרכנים יחפשו פתרונות שלא תלויים במקור אנרגיה אחד, כלומר לא רק סולארי, אלא שילוב של סולארי עם אגירה ורוח", טוען ניר ברנמילר, "העולם הולך לצרכנים שהם יצרנים ברמת המפעל, שכונה ובית, כולם הופכים לגם וגם ויש בורסה שלמה שניתן למכור ולקנות אנרגיה. השילוב עם האגירה יאפשר הסטה של אנרגיה וכבר היום יש שכונות חדשות שנבנות עם חשיבה על אגירת אנרגיה ושימוש מקומי בה. אמנם השימוש בדלק וגז ימשך, אך בסופו של תהליך אנחנו נגיע ל - 80-90% שימוש של אנרגיות מתחדשות, בתעשיה בפרט, אך גם מעבר לכך".
 
כלכליסט | ניסן שטראוכלר | 3.2.21

מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy