פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 26.04.2024
אקסון מוביל משקיעה 3 מיליארד דולר בפיתוח טכנולוגיות CCS לתפיסת ואגירת דו תחמוצת הפחמן
10/02/2021 14:04

החברה אגרה כ 120 מיליון טון פחמן, השקולים לפליטת 25 מיליון מכוניות במשך שנה.
  • החברה תקדם עסק חדש למסחור טכנולוגיה מתיק מחקר ופיתוח נרחב ומוביל בתעשייה.
  • התמקדות ראשונית בלכידת ואחסון פחמן (CCS), טכנולוגיה המוכרת כקריטית להשגת יעדי האקלים של הסכם פריז
  • תוכניות לקידום למעלה מ -20 הזדמנויות חדשות של CCS כדי לאפשר הפחתות פליטה רחבות היקף
 
IRVING, טקסס - (BUSINESS WIRE) - אקסון מוביל הודיעה היום כי היא מקדמת עסק חדש למסחור את תיק הטכנולוגיה להפחתת פחמן . העסק החדש, ExxonMobil Low Carbon Solutions, יתמקד בתחילה בלכידת ואחסון פחמן, אחת הטכנולוגיות הקריטיות הנדרשות להשגת פליטת אפס נטו ויעדי האקלים המתוארים בהסכם פריז.
הודעה לעיתונות זו כוללת מולטימדיה.
 
צפה במהדורה המלאה כאן 
 
ExxonMobil מקדמת תוכניות ליותר מ -20 הזדמנויות אחסון פחמן חדשות ברחבי העולם כדי לאפשר הפחתות פליטות רחבות היקף. ExxonMobil מתכננת להשקיע 3 מיליארד דולר על פתרונות אנרגיה נמוכים יותר לפליטה עד שנת 2025. את העסק יוביל ג'ו בלומרט, בעל ניסיון של יותר מ -30 שנה בענף עם תפקידי מנהיגות בקידום טכנולוגי, שיווק מוצרים ופעילות. הדירקטוריון בחר בו כסגן נשיא תאגיד אקסון מוביל (XOM).
 
CCS הוא תהליך לכידת CO2 שאחרת ישוחרר לאטמוספירה מפעילות תעשייתית, והזרקתו לתצורות גיאולוגיות עמוקות לאחסון בטוח, מאובטח וקבוע. הפאנל הבין-ממשלתי של האו"ם בנושא שינויי אקלים וסוכנות האנרגיה הבינלאומית מסכימים כי CCS היא אחת הטכנולוגיות החשובות ביותר של צריכת פחמן נמוכה הנדרשת להשגת יעדי אקלים חברתיים בעלות הנמוכה ביותר. CCS היא גם אחת הטכנולוגיות היחידות שיכולות לאפשר למגזרים מסוימים בתעשייה להכיל פחמן, כולל ענפי הזיקוק, כימיקלים, מלט ופלדה.
 
לכתבה המלאה

מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy