פרסם אצלנו
צור קשר
יום רביעי 24.04.2024
צים וחברת הפעלת האוניות SEASPAN חתמו על הסכם לחכירת 10 אוניות המונעות בגז טבעי
23/02/2021 15:23

מדובר באוניות בעלות כושר הובלה של 15,000 מכולות המיועדות לפעול בסחר בין אסיה לחוף המזרחי של ארה"ב • מנכ"ל SEASPAN: "העסקה מבליטה את המחויבות של צים ושל SEASPAN לעקרונות השמירה על הסביבה"

צים וחברת הפעלת האוניות SEASPAN הכריזו היום על הסכם אסטרטגי לחכירת עשר אוניות מתקדמות חדשות המונעות בגז טבעי (LNG) מדובר באוניות בעלות כושר הובלה של 15,000 מכולות (TEU) המיועדות לפעול בסחר בין אסיה לחוף המזרחי של ארה"ב, ותאריך המסירה אמור להתקיים בין פברואר 2023 לינואר 2024.

"זהו הסכם בעל חשיבות אסטרטגית עבור צים", אמר אלי גליקמן, מנכ"ל צים. "העסקה, המוערכת בלמעלה ממיליארד דולר, תאפשר לנו להשיג שתי מטרות אסטרטגיות מרכזיות. ראשית, האניות החדישות יאפשרו לנו להיענות לצרכי השוק הצומח בסחר בין אסיה לחוף המזרחי של ארה"ב ולהעניק ללקוחותינו שירות אמין ואיכותי בנתיב הסחר החשוב הזה. "שנית, בהתאם לערכי הליבה שלנו, ההשקעה באוניות 'ירוקות' מהמתקדמות בעולם המונעות בגז טבעי. זה עולה בקנה אחד עם המחויבות שלנו ועם דרישת הלקוחות להיות בין המובילים בענף בצמצום זיהום אויר ומיזעור טביעת הרגל הפחמנית שלנו".
בינג צ'ן, יו"ר ומנכ"ל SEASPAN, הוסיף: "אנו שמחים לשתף פעולה עם צים ולאפשר את היוזמה הסביבתית המובילה הזאת. העסקה מבליטה את המחויבות של צים ושל SEASPAN לעקרונות השמירה על הסביבה, תמיכה בקהילה והממשל התאגידי ונועדה לתרום לקידום עקרונות סביבתיים יותר בקהילה העסקית בעתיד". SEASPAN תזמין את האוניות במספנות Samsung Heavy Industries בקוריאה.
 
גלובס | 12.2.21

מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy