פרסם אצלנו
צור קשר
יום חמישי 28.03.2024
נוסטרומו תתקין מערכת אגירת אנרגיה בהילטון בוורלי הילס
09/04/2021 16:35

קפסולות של מים. התאים מוצבים במבנה הלקוח ומאפשרים המרה ואגירה של אנרגיה חשמלית לאנרגיית קור. המערכות מיועדות גם לקניונים ובתי חולים. נוסטרומו נמצאת בתחילת המסחור של מוצריה וצופה הקמת מערכות מסחריות נוספות בישראל וקליפורניה עוד השנה.

החברה מתקינה בימים אלה מערכת ראשונה בבניין המשרדים ונטורה, בן 10 קומות בלוס אנג'לס, והמלון בבוורלי הילס יהיה הפרויקט השני שלה. החברה נמצאת בשלב חתימה על הסכם נוסף להתקנת המערכת בקניון ווסטפילד בלוס אנג'לס. 

בדצמבר 2020 חתמה נוסטרומו על הסכם מחייב עם סומוטו הציבורית שלפיו סומוטו תזרים לנוסטרומו 10.3 מיליון דולר ותקצה לה 73.5% ממניות סומוטו תמורת מלוא הבעלות על נוסטרומו. שוויה של נוסטרומו לצורך העסקה נקבע על 37.5 מיליון דולר, כולל קופת מזומנים של 2.5 מיליון דולר. שווייה של סומוטו נקבע על 12.8 מיליון דולר, כולל 10.3 מיליון דולר מזומנים. הפעילות הנוכחית של סומוטו, פרסום בווידאו, תפוצל לחברה נפרדת וסומוטו תפעל לרישומה למסחר, אך העסקה עדיין לא הושלמה. 
 
בעלי המניות של נוסטרומו כוללים, בין היתר, את משפחת בן נון; חברת תעבורה שבשליטת משפחת ליבנת; קובי ויהודית ריכטר; רמי אונגר ומנורה מבטחים אנרגיה.
 
כלכליסט | גולן חזני | 2.4.21

מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy