פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 26.04.2024
אוניברסיטת חיפה העניקה לגיאולוג איתן אייזנברג, תואר ד"ר לשם כבוד
10/03/2022 07:39

אוניברסיטת חיפה העניקה השבוע (7.3.22) לאיתן אייזנברג, ממקימי ומייסדי רציו ונשיא בכיר לחיפושים והפקה ב"רציו אנרגיות" תואר ד"ר לשם כבוד.

התואר הוענק לאיתן על תרומתו יוצאת הדופן למשק האנרגיה של מדינת ישראל, לעצמאותה האנרגטית, לביסוס מעמדה כיצואנית אנרגיה חשובה במזרח התיכון, ולשינוי העמוק אשר חל בעקבות כל אלה במעמדה הגיאופוליטי. ובנוסף, על הישגיו המדעיים והמקצועיים כגיאולוג בעל שם עולמי ועל מסירותו האידאולוגית להכשרת דור חדש של חוקרים ישראליים בתחום.

 
 
איתן היה זה שהבחין בפוטנציאל הכלכלי של המבנה הגיאולוגי "לוויתן". שדה לוויתן מכיל כ- 22 טריליון רגל מעוקב של גז טבעי ונחשב עד היום לשדה הגז הגדול ביותר בים התיכון. איתן, ה- "Prospect Generator" של לוויתן מוכר בשל-כך בתעשייה גם כ- "אבי לוויתן".
ההפקה משדה לוויתן מספקת היום גז טבעי למשק הישראלי, למצרים ולירדן. ללוויתן תרומה אדירה לכלכלת ישראל, להפחתת זיהום האוויר בישראל ובמדינות השכנות ולמיצובה הגיאופוליטי של ישראל במזרח התיכון.
 
 
 
בשנת 2011 הקים איתן את רציו פטרוליום עם שותפיו ברציו, במטרה לפתח פעילות אנרגיה מחוץ לישראל ובמסגרת זו כבר פעל בשבע מדינות שונות ברחבי העולם.כעת, ובשיתוף עם הצוות שטיפח לאורך השנים, פועל איתן לשלב בקבוצת רציו גם פרויקטים של אנרגיות מתחדשות על בסיס הידע והניסיון שצבר בעשורים של עשייה.
 
לצפייה בסרטון

מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy