פרסם אצלנו
צור קשר
יום רביעי 24.04.2024
אתוס אנרגיה: האם זו החברה שמסוגלת לבלום את גלי ההתייקרויות במשק הישראלי?
01/04/2022 11:52

משבר האנרגיה העולמי לא פוסח על ישראל והוא בין הסיבות העיקריות לגלי ההתייקרויות במשק. אתוס אנרגיה שמגדילה בימים אלו את היקף פעילותה בארץ מסייעת לחברות ולמפעלים להקטין את הוצאות ועלויות התפעול, לצמצם פליטות מזיקות לסביבה ולהוביל לצמיחה של מגמות אנרגיה מתחדשות, כשמטרת העל שלה להפוך את האנרגיה לזמינה, אמינה וברת קיימא לכולם.

 גל התייקרויות המחירים בישראל נובע בחלקו כתוצאה ישירה ממשבר האנרגיה העולמי. תעריף החשמל עתיד לעלות בכ-5.7% כתוצאה מהתייקרות הנפט העולמי בכ-100% בשנה האחרונה, מחיר הדלק עלה ל-7.05 שקל לליטר בנזין 95 בעקבות מחיר הנפט שחצה את רף ה-100 דולר לחבית, וגם מחיר הגז באירופה זינק ב-450% במהלך 2021. בעוד מחירי הפחם, דלקים, גז טבעי ונפט ממשיכים לעלות, גובר הלחץ על המלאים העולמיים, רמות הייצור מתקשות להדביק את הפערים, וישראל כמו גם שאר העולם מחפשת פתרונות אפקטיביים לבלימת ההתייקרויות במשק.      

אתוס אנרגיה היא ממובילות השינוי הטכנולוגי בתעשיית האנרגיה
מדינות העולם והגופים המובילים בתעשייה לא נותרים אדישים למשבר, כאשר מגפת הקורונה האיצה את המודעות והנכונות להתמודד עם סוגיות סביבתיות גלובאליות. כיום אין כמעט מדינה מתועשת שאינה משקיעה משאבים בפיתוח טכנולוגיות לאנרגיה חלופית, בהפסקת שימוש בפחם, מעבר לשימוש בגז, צמצום פליטות פחמן, תחבורה חשמלית, אנרגיית רוח, אנרגיה סולארית, הידרו-אנרגיה, אנרגיה גאותרמית ואלטרנטיבות נוספות. אחת מהמובילות הגלובאליות בתחום האנרגיה היא חברת אתוס אנרגיה, שבימים אלו מגדילה את פעילותה בישראל.
אתוס אנרגיה פועלת למעלה מ-50 שנה במעל 100 מדינות ברחבי העולם באספקת שירותים ופתרונות מתקדמים בהתאמה אישית לחברות, למפעלים וליצרניות אנרגיה, בתחום החשמל, גז, דלק, תעשיה ותעופה. באמצעות ניסיון רב-שנים, עתודות כוח אדם מקצועי, אספקת חלקים מקוריים, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ורשת שותפים גלובלית מסוגלת אתוס למצוא עבור לקוחותיה פתרונות יעילים לאתגרים מורכבים, ולסייע להם ליישר קו עם חזית היכולות הטכנולוגיות והמערכות המתקדמות בשוק, לצמצם את סך העלות הכוללת ולהנות משיפור משמעותי במחזור חיי המערכות והרכיבים. לפי ארין קמפבל, מנהלת תקשורת שיווקית באתוס אנרגיה, "המעבר לאנרגיה מתחדשת שישפיע גם על הוזלת מחירים חייב להתחיל היום. מתוך ניסיוננו עם שותפים בארצות הברית ובאירופה לא מדובר בשינוי שקורה בין לילה, אלא בתהליך ארוך שנים שחייב להתבצע באופן רוחבי ועומקי בכל הסקטורים בתעשייה, ועל מנת שזה יקרה יידרש שיתוף פעולה בין חברות גופים וארגונים בישראל כמו ביתר העולם."
 
כלכליסט | בשיתוף אתוס אנרגיה | 15.3.22

מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy