פרסם אצלנו
צור קשר
יום חמישי 25.04.2024
מי משמיץ את ששינסקי?
15/08/2010 19:07

הפורום למען ארץ ישראל מאחרי הפרסומים שתקפו את התומכים בהעלאת תמלוגי הגז

 

 

 

>> התפתחות מפתיעה בפרשת המודעות שפורסמו בסוף השבוע בעיתונות בגנות יו"ר הוועדה לבחינת הכנסות המדינה מתגליות הגז, פרופ' איתן ששינסקי, ובגנות יו"ר פורום פעולה אזרחית, הרב מיכאל מלכיאור. יו"ר הפורום למען ארץ ישראל, רנן שוורצמן, שעמד בשבוע שעבר מאחורי פרסומים שתקפו את התומכים בהעלאת התמלוגים - הכחיש בסוף השבוע כי הוא מעורב במודעות המכפישות האחרונות.
"אנחנו לא חתומים על המודעות. זה לא עבר דרכי, ואין לי מושג מי פירסם אותן", אמר שוורצמן ל-TheMarker. זאת, אף שהמודעות המשיכו את הקו ההתקפי נגד הקרן החדשה לישראל, שנגדה פועל הפורום למען ארץ ישראל.
המודעות החדשות שפורסמו בסוף השבוע מאשימות את פרופ' ששינסקי בניגוד עניינים, משום שרעייתו חברה במועצת הקרן החדשה לישראל. זאת, על אף שבבדיקה שנערכה במשרד האוצר לא נמצא כל בסיס לטענות אלה. בנוסף מציינות המודעות כי כמה מראשי פורום פעולה אזרחית, התומך בהעלאת הכנסות הציבור מתגליות הגז, משתייכים לשמאל הפוליטי.
שוורצמן, 28, סטודנט שנה ג' בפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר אילן, ייסד לפני שנה את הפורום למען ארץ ישראל, ששם לו למטרה לקדם אידאולוגיה לאומית-ימנית. לשאלה מנין השיג עד כה הפורום את מקורות המימון לפרסום שלטי החוצות והמודעות בעיתונות, השיב שוורצמן: "למאבק נגד הקרן החדשה לישראל יש הרבה מקורות. ידענו להגיע לאנשים נכונים שמרגישים מחויבים לדבר, ולא קשורים לנושא הגז. רובם תורמים מחו"ל. יהודים חובבי ציון".
באשר להמשך פעילות הפורום, אמר שוורצמן: "המאבק הולך ומתרחב, ואלפי אנשים זה כבר גדול עלינו. הגענו לקצה היכולת הפיננסית שלנו מבחינת משאבים. לכן אני לא יודע אם נוציא עוד מודעות בשמנו".


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy